zondag 14 juni 2015

Snoep Punt #165

~ De finishfoto van Run4HappyKids. ~


Vandaag sprong ik niet bepaald soepel uit mijn bed. Behoorlijk stijf en stram begon ik aan de dag.

Geen druppel alcohol op en toch het gevoel van een flinke kater hebben.

Weer mijn eigen ontbijt moeten maken. In mijn MaaslandLoop team was een heuse Kookploeg opgenomen. Zij zorgden voor onze natjes en droogjes onderweg. Ik heb nooit eerder binnen twee dagen zoveel en zo verantwoord gegeten.

Je gaat er wel hele rare dingen van doen, want ik heb vanochtend ontbeten met een broodje shoarma.

Afijn, eind van de dag was ik weer Boven Jan. Ik zou wel weer een rondje kunnen.


Hier thuis is er tijdens mijn korte afwezigheid niet veel veranderd. Oudste gaat gewoon lekker door met snoepen. Hij kan nog efkes vooruit met dit cadeau dat hij kreeg.

Hij is al op de helft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten