zondag 28 juni 2015

Her Ontmoetings Punt#179

In 1999 hadden wij onze eerste computer met inbel-internet op zolder staan. Ik kreeg via een forum contact met een groep vrouwen die allemaal in augustus 1999 een kindje gekregen hadden.

~ juli 2000 ~


Via een groepsmail wisselden we nieuwtjes uit. Eerst over de ontwikkelingen van onze kinderen, later ook persoonlijker.

~ november 2001 ~

Zo eens per jaar spraken we ergens af. Zodat we elkaar én de baby's en later dreumesen, peuters en kleuters konden zien en spreken.

~ november 2003 ~


Met het vorderen van de jaren veranderde de samenstelling van de groep. Ontmoetingen werden steeds meer zonder de kinderen gedaan.

~ november 2004 ~

Twaalf en een half jaar geleden namen zij de beslissing om naar de andere kant van de wereld te verhuizen. Voorgoed.


Het geschreven contact bleef.

~ augustus 2005 ~

Vergemakkelijkt door Social Media.

~ juni 2006 ~

Zo bleven we nog steeds op de hoogte van hun leven. De verschillen met dat van ons werden steeds groter en beter zichtbaar.


Deze zomer maken zij een Europa reis.


Voor de periode dat ze in Nederland zijn, vonden ze een constructie om zoveel mogelijk mensen in een kort tijdsbestek opnieuw te kunnen ontmoeten.

~ april 2007 ~

Ze organiseerden een high tea in het midden van het land.

~ juli 2008 ~
Ik zorgde dat ik op tijd was, zodat ik nog even van de mooie omgeving kon genieten en een wandelingetje kon maken.



Ik vond er twee caches.



En kon daarna aanschuiven bij het lekkers dat we samen meegenomen hadden.


Zo waren we met zijn vijven van de 'oude' Augustus99 Club, weer even bij elkaar.


Ouder, wijzer, rijper en nog steeds leuk en gezellig.

De herkenning in het gedrag van onze pubers is hilarisch en tegelijkertijd geruststellend.


Op weg naar huis maakte ik nog een kleine stop om opnieuw twee caches mee te kunnen nemen.



En een grote stop om de mannen te plezieren.


Zo kun je thuiskomen, toch?

3 opmerkingen:

  1. Hé Diaan, na gister gelijk vandaag je log weer opgezocht. En zie hier! Leuk verslag en geweldig al die foto's op een rij van de verschillende meetings. (Jij hebt je foto's wél goed op orde ;))
    Lieve groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, klopt. De foto's gaan nog prima. Wel spijtig dat ik mijn mails niet zo zorgvuldig bewaard hebt als jij hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Diana, Wat ontzettend leuk om het zo weer eens op een rijtje te zien. Sommige van onze uitjes was ik helemaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen