zaterdag 13 juni 2015

Eindpunt #164


Het was weer een enorm leuk avontuur. Veel en hard gelopen, ondanks de warme omstandigheden.

Vandaag vanuit Giessen, via Brabant, langs de Waal en de Merwede, via de Zuid Hollandse Eilanden, terug gerend naar Maasland.

Om 21.30 uur gingen mijn luikjes dicht en het licht uit. Moe maar voldaan naar bed.

Mocht je denken: zo, die is kort van stof. Reken er maar op dat ik dit nog in ga halen en jullie nog ga trakteren op, of vervelen met, het nodige beeldmateriaal.

1 opmerking:

  1. Hahaha...ik reken erop..lees je Blog graag..en bekijk alle foto's!
    Ik ben sinds gisteren begonnen met mijn eigen belevenissen weer eens op Schrift te zetten. Nu twee dagen zomervakantie...en ook alweer genoeg beleefd :-)
    Morgen naar Alkmaar...ook ik sta te popelen..woensdag gaat mijn Alkmaar se 4 daagse van start. Dag Diana..Groet uit Drenthe van Natasja

    BeantwoordenVerwijderen