maandag 1 juni 2015

Nep Punt #152

Op 1 januari begon ik hier mijn 365 dagen project. Elke dag minimaal één foto met verhaaltje over die dag. Ik maak sindsdien overal een punt van. 
Inmiddels heb ik er vijf volle maanden en meer dan 150 stukjes op zitten. Nooit gedacht dat ik het zolang vol zou houden.
Thuis weten ze inmiddels niet beter. Regelmatig wordt me 's avonds gevraagd: "Wil jij even achter de PC? Je moet vast nog een stukkie schrijven."

Op naar het eerste stukje van juni dan maar.


Het seizoen zit er bijna op.

Nog één training.

Eén toernooi.

Eén afsluitende team-bbq.





Vanavond speelden ze een oefenpotje. Het werd 1 - 1. Ze verdienden er een nep-punt mee.


1 opmerking:

  1. Zo mijn nachtdienst zit erweer op...jou verhaal was voor mij een verhaal voor het slapen gaan ;-) nu tanden poetsen en onder de wol..zzzz voor jou een fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen