woensdag 21 januari 2015

Hij maakte zijn punt #21


Oudste knapt op. Hij begint langzaam wat meer eetlust te krijgen. Snoepen tussen de maaltijden door, doet hij nog niet erg. Maar zijn zin in lekker eten neemt toe.
Na de Shoarma heeft hij al Turkse Pizza en een Pannenkoek op. Gisteravond vroeg hij of hij vandaag uit school Frikadel Broodjes mocht halen. 
Ja hoor, dat mocht. Alleen had ik op dat moment geen cash geld meer in mijn knip. Maar gelukkig was daar dan Pa die zei dit wel te hebben.
Vervolgens vergat ik het allemaal weer, zoals ik de laatste tijd wel meer vergeet.

Maar gelukkig is daar dan Pa. Hij staat deze week om 4.40 naast zijn bed en wist het zich te herinneren. 
Ik was vandaag zo'n twee uur later uit bed; wat een rijkdom. Mijn oog viel direct op het briefje dat op de eettafel lag.
Meteen was duidelijk dat ik niet als tweede maar als derde persoon uit ons gezin op was gestaan.

Jongste was me voor geweest en hij had zijn punt gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten