donderdag 15 januari 2015

Ananaspunt #15


Ik ben geen geweldige fruit eter. De aanbevolen twee stuks per dag, haal ik niet.
Puur luiigheid. Het schoonmaken ervan vind ik zo'n gedoe.
Erg hè?

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Wim een blender. Zoals dat vaker gaat bij ons.
Ik verzon een cadeau. Ik deed vooronderzoek. Ik koos er eentje uit. Ik bestelde hem, heel modern, via internet. Ik betaalde hem. Van zijn rekening, dat dan weer wel. Ik nam het pakje van de bezorger aan bij de voordeur. Ik zette het in de gang.

En wachtte. Ik werd jarig. En ik wachtte.
Na twee dagen vroeg ik hem of het misschien een idee was dat hij het me zou geven?
Zijn vraag: "Moet ik het nog inpakken?" Bloedserieus was ie.

Nu ben ik super blij met het cadeau. Heb er al veel mee geblendert - nieuw Nederlands woord.
Er liggen tegenwoordig allerlei fruitsoorten in de schaal die ik van mijn leven nog niet had gekocht. Mango, avocado, citroen, ananas.

Er wacht me een uitdaging. De schil moet er vanaf. Nooit te oud om te leren.

"Love is like a pineapple. Sweet and undefinable."

1 opmerking:

  1. LOL Humor...dat fruit probleem heb ik ook. Maar na mijn laatste fikse oorontsteking met allerlei griepverschijnselen probeer ik beter aan mijn dagelijkse portie fruit en groente te denken.
    Minneola is ook erg lekker en kan ook zonder blender.
    Had Wim het cadootje nog ingepakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen