zondag 1 februari 2015

Taartpunt #32#365


Op 1 januari begon ik hier mijn 365 dagen project. Elke dag een foto met verhaaltje over die dag. Ik maakte overal een punt van. Dat het me in januari gelukt is, verbaast me. Maar leuk vínd ik het.

Vandaag begin ik de nieuwe maand februari met Puntje #32.

We deden vanmiddag met zijn drieën een duurloopje van elf kilometer in "mijn" polder. Zoveel gezelliger, makkelijker ook. De kilometers vliegen niet ineens onder mijn schoenen door, maar het lijkt minder moeite te kosten. Heel fijn.
We smeedden snode plannen voor Het Rondje Tilburg in mei en De Landgoed Twente Marathon in oktober. Het vooruitzicht op nog meer gezamenlijke duurlopen doet me glimlachen.

Na afloop was er eerst water, en later thee, koffie mét citroentaart.
Vrijdag maakte ik hem voor het eerst en ik weet zéker dat ik hem nog veel vaker ga maken. Ik vind hem heerlijk.
Mijn mannen zijn allemaal lekkerbekken, snoepers, met een voorliefde voor taart. Maar. Alle drie blijken ze deze citroentaart NIET LEKKER te vinden. Hoe mooi kun je het hebben. Ik heb een taart gevonden die ik níet met hen hoef te delen. 

1 opmerking:

  1. Haha..nu snap ik je "punten".
    Mijn trein arriveert in Zwolle..je was heerlijk leesvoer onderweg.
    Dank je nicht..
    anoniempie uit Assen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen