dinsdag 17 februari 2015

Steunpunt #48


Ik heb van die dagen dat via whatsapp de berichtjes binnenstromen. Zomaar. Voor de gezelligheid. Een vraag om hulp. Een uitnodiging. Bijpraten. Voor wat steun. Uit interesse. Voor overleg.

Vandaag was ook zo'n dag.

De laatste die binnenkwam was deze. Ik geloof niet dat ze weet wat er speelt momenteel. Of ze leest toch mijn blog, terwijl ik denk van niet. Je bent lief!

Maar zoiets voelt een beetje alsof je, terwijl je in het pikkedonker in de stromende regen staat en de weg niet meer weet, ineens een duwtje in je rug krijgt, de goede kant weer op.

Daarom deel ik hem. Met iedereen die hem gebruiken kan. Vangen!

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel!

    Ps had jij vroeger iets met Snoopy?
    Ik herinner me Garfield bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jij dat nog weet?! Inderdaad, ik vond de strips van Garfield toen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen