maandag 11 mei 2015

Twijfelpunt #131

Ze hebben wat verzonnen, daar bij Thof in Maasland.

DeFinale2016. 

Een heel project om met één grote groep alle voorbereidingen te doen voor de Rotterdam Marathon 2016. Inclusief loopschema's, duurlopen, tourbus, thematrainingen, pastaparty en finale knalfuif.

Iedereen die wel eens heeft gedacht: “Ik stop met het marathonlopen, ik ga het nog een keer doen of ik ga ooit nog eens de marathon lopen” moet zich aangesproken voelen!"
Dat staat op hun site en in de uitnodiging.

Dan gebeurt het. Onrust in mijn kop. 



Want wat vind ik dit soort dingen leuk. Samen een project aangaan, met als doel iets compleet nieuws, iets wat ik nog nooit gedaan heb.

Het leeft! Het blijkt een top-idee. Inmiddels hebben zich binnen enkele dagen 57 leden aangemeld. Ook mijn ren-maatje. Ongelofelijk stoer vind ik dat.

Bij mij bracht het onrust. Twijfel. Als ik het al een keer zou willen, is dit een ultieme kans. Wat zou het gaaf zijn om samen met haar ook dit avontuur aan te gaan. Maar wil ik het eigenlijk wel?



Ik las erover, dacht na, stelde vragen, bedacht de consequenties, stelde nog meer vragen en stuurde wat appjes heen en weer. Mijn hoofd en mijn hart hebben een flink robbertje gevochten.



Mijn hoofd heeft gewonnen. Ik ben behoudend en voorzichtig. Niet overmoedig en roekeloos. Maar ook niet avontuurlijk, flexibel en impulsief.
Jammer misschien, maar this is me.

Ik ga het met pijn in mijn hart niet doen. Gezien mijn huidige mogelijkheden en ervaringen vind ik het een té ambitieus plan.



Zojuist zag ik op de speciaal hiervoor in het leven geroepen site, de uitnodiging om deel te nemen aan DeFinale2016, verpakt in een video. Zó leuk.

Nu twijfel ik toch weer een héél klein beetje..............


1 opmerking:

  1. Twijfel en keuzes maken...iets kiezen...
    lieve nicht ik wens je succes bij dit moment!
    Ik herken je strijdt.

    BeantwoordenVerwijderen