dinsdag 12 mei 2015

Oefenpunt #132

Vandaag deden we met ons MaaslandLoop Team een testloop.

Dat wil zeggen dat we een klein stukje van de route, dicht bij huis, gingen verkennen. Niet met de busjes, maar op de fiets en hardlopend. In estafette vorm. Net zoals straks in juni.


Het team heeft een eigen kookploeg. Die zijn geweldig. Zij zorgen onderweg onder andere voor pannenkoeken, een pasta avondmaaltijd en een ontbijtje.


De testloop vandaag starten we ook met een test pasta maaltijd. Daags hiervoor werd al het één en ander voorbereid. Via whatsapp kregen we een beeldverslag.


Ik kan je zeggen: test geslaagd.

Tenminste. 

Waar het het eten, fietsen en hardlopen betreft.


Het andere "busje", - ofwel team A heeft flink gebuffeld.

Wij van team B deden het rustig aan.

In totaal rende ik vijf kilometer en fietste ik er drieëntwintigeneenhalf.


Ik weet nu ook dat ik geld voor een taxi bij me moet hebben. Dat kan nog wel eens nodig zijn.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten