zaterdag 16 mei 2015

Bijpraatpunt #136

"Zou je misschien zin hebben in scrambled eggs?"

Zo begon mijn dag vandaag. Wat een verwennerij. Beetje minder was het getik van de regen op het dak toen ik wakker werd. Maar je kan ook niet alles mee hebben.

Mijn eerste ritje vandaag was niet naar Odoorn, maar naar Assen. Ik kreeg vandaag gezelschap van mijn nicht-met-veel-wandel-ervaring.
Wat was dat gezellig. De kilometers vlogen voorbij. Voordat we uitgekletst waren zagen we alweer een bordje 'stempelpost'.

Nat werden we wel, maar eerlijk = eerlijk: het had veel erger gekund.

Onderweg na de 3e stempelpost zijn we even van de route afgeweken. Zo kon ik haar iets van het Geocachen laten zien. Grappig vandaag was dat de route dwars door een schoenenzaak en tuincentrum heen liep. Ook passeerden we Kabouterland; daar liggen leuke herinneringen uit de tijd dat we nog een peuter en kleuter in huis hadden.

Terug bij de finish kocht ik de foto die op dag 1 gemaakt was. Heb ik mooi mijn vakantiesouvenir binnen.

Nu dag drie er op zit en ik al drie regels stempels heb verzameld, begin ik steeds meer op een echte wandelaar te lijken. Ik eet soep onderweg, liep met een petje op en heb nu ook blaren.

Nicht bedankt!

Op naar de slotdag.

1 opmerking:

  1. Jij ook bedankt voor een heerlijke wandeldag! En ja wie weet pak ik geocachen ook op.
    Het vinden van catch vlinstone was zeker de moeite waard om van je pad af te wijken!!

    BeantwoordenVerwijderen