zondag 1 maart 2015

Breekpunt #60#365

Op 1 januari begon ik hier mijn 365 dagen project. Elke dag minimaal één foto met verhaaltje over die dag. Ik maakte overal een punt van. Ongelofelijk eigenlijk dat dit al twee maanden goed is gegaan.

Vandaag begin ik de nieuwe maand maart met Puntje #60. Een breekpunt, letterlijk.

In dit blog van een dikke week geleden vertelde ik dat ik nog zo'n zelfde geld-cadeau wilde maken. Dat deed ik, maar ik had een beetje haast. Haast, omdat ik de morgen zo vroeg op moet en er die dag niet veel tijd zal zijn om het te maken. 
Ik lag redelijk op schema. Was bezig de laatste hand er aan aan het leggen. Nog een paar raamstickers er op........

Toen rolde hij uit mijn hand. Ik greep mis en hij rolde zo de tafel af.


Ik was heel boos op mezelf.

Maar weet je wat erger is: ik moest opnieuw een glazen potje regelen. Gevolg is dat ik de komende week dagelijks doperwten 'moet' eten. Nog een geluk dat het geen potjes rolmopsen waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten