dinsdag 31 maart 2015

Hij maakte zijn punt #90

Vandaag was een dag van wind. Heel veel wind.

Dat leverde bij het ontbijt flinke discussies op.
De schoolgaande heren uit ons gezin probeerden af te dwingen dat ze niet naar school hoefden te fietsen.

~ vandaag om 19.00 uur ~

Ik kon ze toch zeker wel even brengen?

Ja maar, dan word ik zo de sloot in geblazen.

Dat is toch niet te doen.

Ik kan ècht die heuvel zo niet op fietsen.

Maar mag ik dan met de tram gaan?


We gooiden er een paar uitspraken tegenaan, die we vroeger ook zo vaak gehoord hebben. Alleen waren wij toen zelf de kinderen.

Een paar quotes van Wim:
Dit hoort toch gewoon bij groter worden. Een beetje storm kun je toch wel hebben? Je bent toch geen mietje? Ik ging vroeger altijd op de fiets, sterker nog: wij hadden geen eens een auto.
Hij sloot af met een klapper: "Dat heeft me gevormd!"

Waarop Jongste grinnikend, maar tegelijkertijd bloedserieus zei: "Moet ik dan ook worden?"
Hij legde de klemtoon precies goed...........

~ vandaag om 20.30 uur ~

Geen foto's van de wind van vandaag. Wel van twee andere weersverschijnselen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten