dinsdag 10 maart 2015

Vingerpunt #69

"Goh, wat zie jij er goed uit. Je gezicht ziet zo lekker bruin"

Mensen, als je dat ook wilt heb ik één advies. Of eigenlijk twee.
1. Word postbezorger.
2. Ga regelmatig hardlopen.

Dat is wat ik ervoor doe. Of liever gezegd doe ik er niets voor; het bruinen gaat vanzelf. Mijn pigment verkleurt ogenblikkelijk als ik alleen al naar de zon kijk. Ook al smeer ik mijn gezicht zomer en winter in met zonnebrandcrème. Al is het maar voor het luchtje dat er vanaf komt.


Wanneer ik naar buiten ga glim ik als een paling.
Het bruin is erg plaatselijk. De rest van mijn lichaam heeft net als dat van jou nog geen zon gezien en is dus nog melkflessenwit.

Vandaag nam ik na mijn bezorgronde even de tijd om tien minuten uit de wind met mijn handen in het zonnetje te zitten. Gratis UV lichttherapie.
Mocht je je afvragen hoe mijn vingerpuntjes er eigenlijk uitzien, heb ik geprobeerd het op de foto te zetten. Dat is nog niet zo makkelijk met één hand. Daarbij verschiet het elk uur van kleur en is het best lastig het in één beeld te vangen. Maar zo heb je een beetje een idee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten