donderdag 24 maart 2016

Wraps

Snel, makkelijk, ingrediƫnten die ik snap. Ik ben er dol op.


Dus maakte ik wraps met krokante kip.


Wat had ik nodig:
  • 2 krokante kipschnitzels/kipburgers 
  • 1 ui
  • 100 gr ijsbergsla
  • cherrytomaatjes
  • 1/4 komkommer
  • wraps
  • snuf paprikapoeder
  • snufje zwarte peper
  • sweet chili saus

Er ging een scheutje olie in een pan en ik bakte de krokante kipschnitzels ongeveer 4 minuten per kant op een redelijk zacht vuurtje. Ondertussen sneed ik de ui en voegde die enkele minuten, voordat de kipschnitzels klaar waren, toe en bakte dit mee.


Ondertussen sneed ik vrolijk de komkommer en tomaat in stukjes. De sla kocht ik al gesneden, dus dat was een makkie. 

Toen de kip klaar was kon ik de wraps gaan beleggen. Eerst sneed ik nog de kip in stukjes. Daarna warmde ik de wraps ongeveer dertig seconden op in de magnetron. 


Het versieren kon beginnen. Ik legde wat sla, komkommer, tomaat, stukjes kip en gebakken ui op een wrap. En maakte het geheel af met een beetje sweet chili saus en een snufje paprikapoeder en zwarte peper.


Toen oprollen en smullen maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten