vrijdag 4 maart 2016

Aan het werk

Ik heb de kwast weer ter hand genomen. Dit keer om een kastje een tweede leven te geven.


Het heeft beneden dienst gedaan voor het speelgoed. We hadden er wieltjes ondergezet. Dus als de bakken er uit waren, kroop Jongste er in. En duwde Oudste hem met kast en al de kamer door. "Taxi!", riep hij dan.


Lief toch? Elf jaar geleden bouwden ze samen met analoge blokken. Tegenwoordig doen ze dit met de digitale Minecraft blokken.

Maar wat ik zeggen wilde.

Ik moest mijn verfwerkzaamheden even onderbreken, om naar mijn werk te gaan.


Ongelogen hè!

Ik ken vervelender klussen. Als Mystery Shopper kreeg ik een opdracht bij IK*A. Daar hoefde ik niet zo heel lang over na te denken.


Voor de euro's die ik voor het onderzoek kreeg, kon ik mooi nieuwe bakken kopen. Tot groot verdriet van Jongste, want die vindt het maar niks dat ik overal de kleur uithaal. De oude bakken doen nu dienst als foto-sorteerbakken en staan netjes gevuld boven in een kast.

Vervolgens schoof ik verplicht het restaurant in.


Als IK*A-friend kreeg ik de koffie gratis. Toen móest ik er wel een croissantje bij kopen, omdat de bon over de tweeeneenhalve euro uit moest komen.

Héél vervelend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten