zondag 13 maart 2016

Kraamcadeau

Wat neem je mee op kraamvisite?

Keus genoeg, zou je zeggen.

Nu ik zelf ouder ben zijn mijn keuzes wel veranderd. Door schade en schande wijs geworden weet ik inmiddels wat onmogelijke kledingstukken zijn. Dat sommige maatjes veel handiger zijn dan anderen. Welk soort knuffels favoriet zijn bij kleintjes. Hoe leuk het is als verse ouder om iets voor jezelf te krijgen in plaats van alles voor je baby. Welk type speelgoed top-stukken zijn. Hoe dankbaar je kunt zijn voor praktische verrassingen. Dat alles waar de naam van je kindje in verwerkt is je doet smelten.

Maar hoe geef je geld als je op kraambezoek gaat? Die ervaring had ik nog niet.

Ik loste het zo op.


Ik kocht een potje, geboortemuisjes, ooievaar-chocolaatjes, sokjes, een mini flesje-van-het-merk-waardoor-alle-babys-heerlijk-ruiken en ballonnetjes. In een envelopje deed ik het geld.


Toen deed ik alles bij elkaar in het potje en pakte het in folie in. 

Best leuk geworden, al zeg ik het zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten