maandag 14 maart 2016

Heerlijke middag

Vandaag een zondag waarop we alle vier vrij en thuis zijn.

De weersverwachtingen zijn goed. Veel zon en temperaturen tegen de tien graden.


"Wie gaat er met me mee naar het strand?"

Er ging één iemand mee. Aan het begin van de middag reden we naar Hoek van Holland.


Via de duinen liepen we naar 's Gravensande. Het had nogal gewaaid de afgelopen tijd. 
De bankjes en fietsenstalling stonden bijna helemaal 'onder zand'. 


Het was gezellig druk, met veel fietsers, wandelaars, vliegeraars en joggers. Met de wind in onze rug en de zon in ons gezicht was het er heerlijk.


Ik heb me weer eens verlekkerd aan één van mijn stiekeme dromen: de strandhuisjes. Niet om tijdens hoogzomer bruin te bakken of me in de drukte te mengen. Maar om op dagen als deze te genieten van rust, ruimte, een fijn boek of stukjes te schrijven.

Maar ach. Dromen zijn bedrog. Ik heb net even gespiekt naar de prijzen.......geen haalbare kaart. Ook niet in een volgend leven.


Terug in Hoek van Holland werden we naar de strandclubs toegezogen


Met een glaasje en een gevuld bord, was het er fijn mensen kijken.


Wat een heerlijke middag. Laat de lente maar komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten