dinsdag 1 december 2015

Kooppunt #335

En zo rollen we december in.

De laatste maand van mijn challenge van dit jaar. Een jaar lang elke dag ergens een punt van maken en iets plaatsten op Met Volle Teugen. 

Ik ben benieuwd of ik de driehonderdvijfenzestig ga volmaken. Of dat ik me onderweg ergens heb verteld........aan het eind van deze maand weet ik het.

De donkere dagen zijn aangebroken. Die kortste dagen van het jaar, waarbij je het gevoel hebt dat het nog midden in de nacht is als je moet opstaan. Die dagen waarbij je het binnen maar extra gezellig probeert te maken en zoveel mogelijk momenten opzoekt om van te genieten.

Dus.


Hebben we er alvast eentje uitgezocht. Tussen het klussen door.

Dat je niet denkt dat hij altijd met van die witte vlekken op zijn broek rondloopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten