zondag 6 december 2015

Aankooppunt #340

Het was lang geleden dat we met elkaar een stad in waren gedoken.

Een jaartje of drie, hadden we berekend.


Nadat ik onlangs mijn kledingkast had opgeruimd werd duidelijk dat ik erg toe was aan een aantal nieuwe dingen.


Ik heb daar zo'n hékel aan hè, dat stadten. Scharrelen langs de rekken, er iets van vinden, bij elkaar zoeken, passen, Dat ook vooral. Passen. Blèh. 


Maar. Dan is zij daar. Met het grootste gemak zoekt ze de dingen bij elkaar. Hoef ik alleen nog maar te knikken of te schudden. Te passen. En betalen. Dat natuurlijk ook.

Maar ik ben hartstikke blij met mijn broeken, laarsjes en heerlijke vesten.


Op de koop toe kreeg ik van de styliste nog een speciale chocoladeletter.


Mét gedicht.

Dan U Sinterklaasje!


Afsluitend deden we ons tegoed aan een heerlijke maaltijd. Wat een vreetschuur daar, maar lekker?!


Bedankt meiden. Het was weer ouderwets.

1 opmerking: