maandag 14 december 2015

Knutselpunt #348

In het jaar tweeduizendenvier maakte ik voor het eerst onze Kerstkaart zelf.

Helemaal niet met de bedoeling om hier een traditie van te maken.

Dat werd het wél.

Inmiddels is het voor mij ondenkbaar dat ik er geen eentje verzin, maak en verstuur. Ik heb er lol in en vind het hartstikke leuk om ze allemaal op een rijtje terug te zien. Binnenkort zoek ik ze op en zal ik ze hier op een rijtje zetten.

Technieken veranderen, mijn handigheid ook. Niet recht evenredig trouwens. Daarnaast willen de jongens niet meer overal aan meewerken. Gezichten op de kaart zijn not-done. Dat is een no-go-area. Kan ik mee leven.

Wat niet veranderd is, is dat ik elk jaar weer veel te laat er aan begin. Het idee was er in november al, op een idee gebracht door een plaatje in een tijdschrift.
Zowaar kwam het door de commissie ter beoordeling heen. Maar voor ik tot uitvoering overging................


Vanavond is het zover. Aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten