woensdag 9 december 2015

Schrijfpunt #343


Voor het derde jaar op rij doet zijn school mee aan de Amnesty Schrijfmarathon. 
Morgen, tien december, is de internationale dag van de mensenrechten.



Ze koppelen dit slim aan de ouderavonden / rapportbesprekingen / mentorgesprekken.



En toveren de hal om tot Kerstmarkt. De gehele opbrengst gaat naar Serious Tequest. 
Je weet wel, waar die kaartenactie ook voor is.



Het gesprek hebben we morgen pas, maar hij wilde wel gaan helpen op de Kerstmarkt. 
Ik mocht ook even langskomen. Mocht ja. Normaliter heeft hij liever niet dat ik me in de nabijheid van de school vertoon. Achteraf op de parkeerplaats kan nog net. Dichterbij liever niet.
Maar vanavond mocht het dus.



Ik kocht twee boeken, een gebakbordje, speculaaspoppen en een noten-wortelmuffin.
Het duurde langer dan hij vooraf verwachtte.



Dus schoof ik aan tafel en maakte ik me nuttig.

Kon ik me meteen inleven in hoe hij zich voelt bij zijn zoveelste strafwerk-expeditie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten