maandag 21 december 2015

GeldinzamelPunt 2 #355

Begin van de maand was hij gastblogger hier.

Het resulteerde in een hartverwarmende stroom berichten en bestellingen. Uiteindelijk werden er driehonderdenzeventien - ja echt 317 - kaarten bij hem besteld.


Ik had vooraf nog gepolst hoe ze de kaarten gingen uitvoeren. Hij wist het niet precies. 
Ik dacht nog: "Het zál toch niet?"



Maar het zou toch wel. Als ik het had geweten had ik misschien iets gas terug genomen in mijn aanmoedigingen. De kaarten kwamen namelijk per twee, op een geprint kartonpapier. De schoolprinter was er zelfs op vastgelopen. We grapten er nog over: "Ze halen voor tweehonderd euro geld op en hebben voor driehonderd euro reparatiekosten."


Dus. Ik hoefde me een aantal avonden lang niet te vervelen.



Inmiddels is alles rondgebracht en bezorgd.

De klassenopbrengst was gewéldig. Het leverde een mooi punt op, een traktatie en veel voldoening.



Met de hele school, waar dit slechts één project van was, werd ruim tweeduizend euro op gehaald.


Wim, Thea, Saskia, Lucia, Fred, Anneke, Rita, Ap & Mo, Silvia, Cees, René, Rianne, Mariëlle, Ilja, Erik & Diana, John, Deborah, Monique, Amanda, Maus, Joey, Jolanda, Patricia, Martha, Gera, Eleonora, Edwine, Bep en Rita:
JULLIE ZIJN GEWELDIG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten