donderdag 31 december 2015

Afsluitpunt #365

De laatste dag van tweeduizendvijftien brengen we in stijl door.


Ik bak de oliebollen. Of als ik het goed wil zeggen, de rozijnenbollen.


De jongens steken in de tuin wat vuurwerk de lucht in.


We proeven de bolletjes.


En de oudste twee mannen klussen op zolder samen verder. Je zoon leren decoupeerzagen. Dat hoort ook bij opvoeden.


Inmiddels zijn de appelflappen ook klaar.


En komt Jongste met zijn vriend, even moe van het op straat slenteren en vuurwerk knallen, ook een bol keuren. Ik krijg van Vriend een negen. Niet gek, toch?


Als de duisternis invalt leggen we alles neer. We maken ons op voor de laatste avond van dit jaar.

Hiermee komt ook mijn 365-dagen project tot een eind. 365 Dagen lang maakte ik overal Een Punt van. Er is zo een jaaroverzicht ontstaan, vol kleine en grootse gebeurtenissen in ons (gezins)leven. Erg leuk om in terug te bladeren en stil te staan bij dat wat het leven leven maakt. 

Wat nu? 

Het is me regelmatig gevraagd de laatste tijd.

Ik blijf gewoon stukjes maken voor op dit blog, want dat vind ik veel te leuk. Maar niet meer persé van elke dag één. De teugels mogen vanaf nu weer vieren.



Bedankt voor het meelezen!

4 opmerkingen:

  1. Geen punt hoor ;) als je niet meer dagelijks blogt! Dat je voornemens bent om sowieso te blijven bloggen dat vind ik leuk zat!
    Liefs, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet al je dagelijkse punten gelezen, maar de blogpunten die ik heb gelezen.
    Waren vrolijk, verdrietig, motiverend, herkenbaar, warm en vooral fijn...leesvoer..
    Waar ik in 2016 geen punt van zal maken om naar uit te blijven kijken en te volgen...ook al maak je er geen dagelijks punt meer van. Haha Sorry nicht..doei Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ervan genoten!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb enorm genoten van je punten. Wat n schrijftalent! Bedankt voor al die mooie stukken en vooral je humor en openheid. Ben blij dat je er (op n wat lager pitje) mee doorgaat. x Jenny

    BeantwoordenVerwijderen