zondag 1 november 2015

Verwenpunt #305



Ik ben gek op bloemen.



Vooral op de wilde pluk- en veldbloemen.



Dan krijg je minder strakke eenheids-boeketten, waar veel aan te zien valt.



Met mooie kleurschakeringen.



Ik heb mezelf getrakteerd.



Op een bloemenabonnement.


  
Deze week kreeg ik mijn eerste bezorgbos.



De bloemen kwamen vers van het land. Binnen een dag, van de kweker, zo bij thuis op tafel. 



Als het goed is gaat dat er voor zorgen dat ik extra lang van de bloemen kan genieten



Bij de bos zat een gezellig kaartje met handige tips hoe je de bloemen uit je bos het best kunt verzorgen. Er staan handige weetjes op met duidelijke illustraties van de bloemen. 


Ook bevat het kaartje een bijpassende quote.



Mijn bos staat in een vaas gemaakt van ge-recycled glas. Hij past qua formaat perfect bij de bos. Aan de bovenkant is hij iets smaller, zodat de bos mooi open valt, maar niet te kaal oogt.



Ik word er blij van. Het is een perfect cadeau aan mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten