zondag 8 november 2015

Leerpunt #312

 Herken je dit?



Het zijn de dekseltjes die op de koffiebekertjes zitten, bij het Fastfood Restaurant van Donald.

Het concept aldaar is ooit geniaal uitgedacht. Waarom is het anders zo'n succes geworden.

Dat het ècht slimme jongens zijn daar, dat ontdekte ik pas onlangs door deze dekseltjes.
Ik dacht namelijk in eerste instantie dat iemand uit verveling met zijn pen in die rondjes had zitten kliederen. Maar nee, als je goed kijkt, zie je dat er boven letters staan.



Het is dus helemaal niet nodig om, zoals ik deed, die deksels open te peuteren om te weten wat er in zit. Nee hoor. In linksboven zit zwarte koffie, in rechtsboven thee en de twee onderste zijn beiden een cappuccino.

Niet zo slim van mij dat ik daar nu pas achter ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten