dinsdag 24 november 2015

Rommelpunt #328

Hij laat overal van alles liggen.

Ondanks mijn verzoek om de kleding die hij uit doet en op een hoop gooit in de badkamer, zelf uit te zoeken op-wel-of-niet-aan-een-wasbeurt-toe-zijn, blijft alles liggen. Wordt de stapel zelfs alleen maar groter.


Ik raapte het zondagochtend op en legde het voor zijn slaapkamerdeur neer.


We zijn nu zestig uur verder en het ligt er nog steeds.

Ik heb nog niet in dat brooddoosje - dat hij vijf dagen geleden mee had naar school - durven kijken om het te checken op eventueel achtergebleven brood.

2 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk !!! Zo herkenbaar !!! Inderdaad elke dag/elke week weer. Trouwens alleen last van bij mijn jongste; mijn oudste doet het heel goed !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Anne, dat geeft troost ha ha. Gelukkig staat hij hier niet alleen in.

      Verwijderen