donderdag 20 augustus 2015

Verdwijnpunt #232

Vandaag was ik er terug.

Tussen mijn tiende en vijfentwintigste ben ik hier met regelmaat geweest.

Eén keer per jaar gingen we met de jeugd van mijn korfbalvereniging Spirit een paar dagen met elkaar op kamp.

In Haamstede, naar Kampeercentrum Ginsterveld.

Ik heb daar hele mooie herinneringen aan.

Vandaag was ik er terug. Zij staat er al een kleine tien jaar op de huidige camping en het was hoog tijd dat ik er eens een kijkje ging nemen.

Er is veel veranderd. Uiteraard. We zijn inmiddels wel een kleine vijfentwintig jaar verder.
De camping heet nog steeds Ginsterveld. Maar de groepsaccommodatie is er niet meer.
Het bewuste gebouw wordt nu bewoond door de camping beheerder. 

~ De achterkant van het gebouw zoals het nu is ~

Ernaast een terras en een winkel(tje). Dat was er toen ook al.
De omgeving qua ligging, aanrijroute, wegen en wandelpaden leverde me allerlei flashbacks op.

Tot mijn grote verbazing zijn de drie foto's die ik er vandaag gemaakt heb, ter vergelijk, verdwenen. Mij een raadsel.


Mijn eigen foto's van toen zijn alleen binnen in het gebouw gemaakt en aan het strand. 
Van internet plukte ik zojuist plaatjes van hoe het gebouw vroeger was. Precies zoals ik het me herinner.



Foto's kunnen blijkbaar verdwijnen; herinneringen (nog) niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten