dinsdag 28 april 2015

Wandelpunt #118

Alle mannen waren uithuizig vanmiddag.



Nou. Uitgelezen kans voor mij om er ook op uit te trekken.



Ik zette de auto in Barendrecht neer.



En begon daar aan mijn wandeltocht.



 Trainen voor de Drenthse Wandel Vierdaagse, die over twee en een halve week plaatsvindt.



Om het wandelen aantrekkelijker te maken, had ik een route langs geocaches gezocht.



Er zaten lastige jongens bij. Deze lag aan de andere kant van het slootje.



Deze hing hoog bovenin.



Ik heb me goed vermaakt.



Vijf en een half uur wandelen en zoeken, in zon en wind.


  
Moeie pootjes en een gloeiend gezicht als beloning.



Maar ook zeventien komma vier kilometers en veertien caches op de teller.





Als dat geen lekker slapen wordt..............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten