woensdag 15 april 2015

Van punt naar punt #105

Het was een prachtige zonnige dag vandaag.
Onder schooltijd maakten we wat kilometers in onze achtertuin.


Hij traint voor de Nijmeegse Vierdaagse van juli. Ik voor de Drentse Vierdaagse van mei.


We liepen 12,9 kilometers. Hij begon net een beetje warm te draaien. Ik had moeie en stijve p*ten.


Ik ren makkelijker dan dat ik wandel. Gaat een stuk sneller ook trouwens. Wandelend duurt die hele Harreweg een eeuwigheid.
Je zou het misschien niet zeggen, maar het is echt een andere vaardigheid en vraagt iets anders van je spieren.


Onderweg kwamen we de schaapkudde tegen.
We waren hier bijna bij het voor ons bekende bankje en verheugde ons op een tel zitten met iets te snoepen.


Maar daar staken zij een stokje voor. Het bankje was bezet.


Het was een fijne ochtend, zo samen in de polder.

1 opmerking:

  1. Genieten ja..en ook nog samen met Wim. Aan welke 4 daagse ga je mee doen Diana?
    Haha de bank was bezet..Humor!
    Ga je nog de Bloesem tocht lopen? Ik wel.
    Nu 25 km een West route :-)
    Fijn weekend!!
    GreetZ N

    BeantwoordenVerwijderen