zondag 12 april 2015

Vergelijkingspunt #102

Vandaag werd de 35e Rotterdam Marathon gelopen.
Mij is vaak gevraagd of ik er ook ging lopen.
Nee dus.
Uiteraard niet de Marathon, want dat kàn ik helemaal niet.
Maar ook niet de 1/4 Marathon. Die deed ik er twee jaar geleden. Het was een happening en geweldig leuk.
Maar één keer is genoeg.
Er zijn zoveel leuke loopjes, dat ik er de voorkeur aan geef steeds ergens anders mee te doen.

Maar hem volgen deed ik natuurlijk wél.

Eerst hees ik me in mijn ren-kleren. Voor het eerst sinds heel lang met blote kuiten. 
De buitentemperaturen lopen op, dus het kan weer.
Toen zeeg ik neer voor de TV met een banaantje en keek zo de start en het eerste half uur.


Daarna ging ik naar buiten om mijn eigen bescheiden rondje te lopen. Met een oortje in luisterde ik naar het live verslag op Radio Rijnmond. 
Het ging niet bepaald vanzelf vandaag. Na 12,3 kilometer, waarvan vier zwoegend, was ik weer thuis.


Net op tijd om de toppers hun laatste twee kilometers te zien afleggen en de winnaar te zien finishen.

Grote klasse. Ook van al die lopers die na hem binnen kwamen. Ik heb de hele uitzending van TV Rijnmond uitgezeten. Diep respect voor iedereen!

1 opmerking:

  1. Helemaal mee eens wat een prestatie!
    Ik weet niet onze neef Michel dit jaar heeft meegedaan..maar vorig jaar was ik ook super trots op hem. En op Wim..voor de 8e x de Nijmeegse 4 daagse WAUW!!!

    En 12,3 is ook klasse ;-)
    You Go Girl....
    Ciao Natasja

    BeantwoordenVerwijderen