woensdag 8 april 2015

Verpot-punt #98

De vorige en deze week werd en wordt er hier thuis gevochten om mijn aandacht.

Het is fijn om het gevoel te krijgen nodig te zijn, maar af en toe mag het best ietsie minder.

Jongste heeft vandaag zijn derde toetsweek van dit schooljaar afgesloten. Ik ben weer heel wat wijzer geworden van de goniometrie, de ordening van organismen in rijken, de tijd van de Romeinen, de ontwikkeling van Brazilië, Engelse grammatica, de kleurencirkel van Itten en lijnperspectieven, de snaarinstrumenten in een orkest, Nederlandse leesstijlen en de vervoeging van 'avoir' in het Frans.

Oudste moest 'ineens' nog allerlei eindexamenopdrachten maken en inleveren. Inmiddels weet ik alles over de Outdoor Kabelwaterskibanen in Nederland en waarom er toch heel urgent eentje in Friesland gebouwd moet gaan worden.

En dan zijn daar ook nog de moestuintjes. Die schreeuwden ook om mijn aandacht. Hoog tijd om er weer een paar te verpotten en meer ruimte te geven.


Wim houd ik intussen rustig met toastjes en af en toe een rug-massage. Voor zolang het duurt.

Is het al weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten