zaterdag 21 juni 2014

Even van de radar

Zo loop je de Maaslandloop en zo lig je met je gat in het ziekenhuis. Het had ook andersom kunnen zijn: zo beland je met je gat in het ziekenhuis en loop je dus geen Maaslandloop. Maar deze pakken ze me niet meer af. Ik was er bij! Later meer hier over.

Woensdag de 18e koos ik ervoor om 1x een FaceBook berichtje te plaatsen om iedereen te informeren dat ons gezin even anders draait. Mijn FaceBook ontplofte.
Ik zit niet direct om aandacht verlegen, althans, dat was zeker niet de insteek, maar feit is dat het wel veel positieve aandacht oproept. Geloof me: dat is heerlijk. Jullie zijn betrokken en geinteresseerd en dat doet goed.
Maar.
Mijn whatsapp staat niet bepaald stil. Behalve de broodnodige ouwehoerpraatjes wil iedereen de ontwikkelingen volgen. Via mij, en ook via de vaders en Wim. Dat kan wel eens wat veel zijn tussen alle drukte en onrust door.



Ik heb bedacht dat ik op deze plek de nieuwtjes zal plaatsen. Wie wil, kan meelezen, wie niet wil: niet doen.

Dat lijkt trouwens een stuk eenvoudiger dan het momenteel is. Ik heb ruzie met alle digitale hulpmiddelen. Het zal niet zo zijn als ik Op Volle Teugen gewend ben. Maar prioriteit is nu dat er -hopelijk, iets opkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten