maandag 20 augustus 2018

DIY - Huisnummer-potjes

Zo'n twee jaar geleden maakte ik ons huisnummer in bloempotjes. 



Hier kun je teruglezen hoe ik dat deed.

Het wàs de bedoeling dat de verf er niet door de seizoenen heen afbladderde, maar dat deel van het projectje bleek uiteindelijk niet gelukt. Dus stond ik voor de keus:
- ik gooi ze weg en doe het voortaan zonder
- ik begin opnieuw en maak anderen
- ik doe deze in de renovatie



Ik vond ze nog té leuk om er nu al afstand van te doen. Dus koos ik voor de minst fraaie, maar meest snelle variant.



Ik tipte het groen en wit bij, flansde er een verse laklaag over, verse plantjes er in...
èt voila!



Helemaal prima weer.

Toen ging ik een week van huis, terwijl het voor de deur hoog zomer was.



Èt voila...ik had 3 bosjes stro bij de voordeur staan.

Ook zaten er nu blazen lucht onder de toplaag.



Maar dát zie je alleen van heel dichtbij. Dus deed ik er snel verse anjer-plantjes in en zette ze weer op de grond. Nu zie je er vanaf zo'n 1 meter 69 niets meer van.

En wat je niet ziet, is er ook niet. Opgelost.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee. Tenzij je één hoog woont. Dan kan niemand je huis vinden.Wat ook best prettig kan zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je wat ook prettig is? Een deurbel die het niet doet. Hebben wij al een tijdje en dat is lekker rustig joh... :-)

      Verwijderen
  2. Hoi Diana,

    jou voordeur ziet er gezellig groen en fleurig uit...lekker anders!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen