vrijdag 24 augustus 2018

Nou ja, zeg!

Kun jij je het Hilversumse avontuur van twee van mijn mannen nog herinneren? 

Die mannen die midden in de nacht op de ANWB stonden te wachten? (Hier kun je eventueel je geheugen opfrissen.)

En een bos bloemen *klik mee naar huis kregen omdat het toevallig vrijdag de dertiende was?

Diezelfde mannen kregen een paar weken later een brief van de ANWB over de post. 
Kijk dan!


Omdat ze zo lang hadden moeten wachten, kregen ze óók nog excuses én een cadeaubon.

Dat lidmaatschap hebben we er al lang en breed uit.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig,iemand die het wel is gelukt het lidmaatschap er uit te krijgen.
    Ik heb iets van 15 jaar nodeloos lidmaatschapsgeld betaald. Heel fijn natuurlijk, maar het voelt zo als 'zonde geld'. Nu mag de garage komen opdraven of, wanneer het echt niet anders kan, word ik wel weer lid. Als ik net zo vaak pech krijg als nu, dan zal ik daar niet failliet aan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap jou.
      Eerlijk gezegd heb ik ook zelden pech. Nu was het heel handig. Ze zijn vorig jaar ook langs geweest omdat ik een lekke band had. Ik zou daar heus ook zelf wel uitkomen maar zij doen dat binnen 6 minuten. En betaald had ik toch al ;-).
      Ik haal het meeste voordeel uit toegangskaarten en dingen die ik in de winkel koop. Deze zomer gingen we 1x naar Wildlands. De korting was hoger dan het lidmaatschap.
      Nu onze zoon ook rijdt, lift hij ook gratis met ons mee.

      Fijn weekend!

      Verwijderen