dinsdag 24 juli 2018

Achterblijvers


We zijn er weer. Home, where the heart belongs.

Nu begint hij te voelen hoe moe hij is geworden, van al dat ge-loop. Hoeveel energie dat eigenlijk heeft gekost, in de broeierige hitte. Op welke onverstandige manier hij zijn hielspoor-voeten heeft belast. Maar hij is thuis lekker vrij en probeert wat bij te komen.

En ik? Ik ben degene die het minst aantal kilometers heeft gelopen - ruim 51 in plaats van de 160 die zij aflegden. En ik heb de enige blaar. Op mijn hiel, en het is een joekel.

Maar of dat héél gek is?


Ik denk het niet. Met zulke schoenen vraag je er ook wel om natuurlijk.


Deze waren misschien wel weer een beetje té goed ingelopen.

Afijn, zij zijn achter gebleven in Groesbeek. Zij wél.

1 opmerking:

  1. Humor..


    Nogmaals het stukje lezen En ja nu heb ik het hoofdstuk goed gelezen "Achterblijvers"

    Goed dat je dit paar hebt achter gelaten. Je blaar zal genezen zijn.. 51 km is trouwens niet verkeerd!

    Ik duik mijn bed in, morgen ga ik verder over de 4 daagse van 2018 lezen!

    BeantwoordenVerwijderen