zondag 16 september 2018

Volleybal - verjaardagscadeau

De broer van de vriend van Oudste was jarig. Zeventien wordt hij. Prachtige leeftijd.
Ik vroeg hem bij Vriend na te vragen of Broer wensen had, waar wij misschien aan zouden kunnen voldoen.

"Iets met muziek, of iets met volleybal", was het antwoord.

Het was een antwoord, maar eigenlijk eentje waar ik niet zoveel mee kon. Want wàt moet je dan geven, wanneer je het wel een aardigheidje wilt laten zijn? Een drumstel, boek over gitaarspelen of een volleybal, loopt al direct in de (drie)dubbele euro cijfers.

Ik besloot de creatieve kant op te gaan. Ik verzamelde eerst een hele lijst met steekwoorden betreffende de sport volleybal en de vereniging waar hij lid van is. Daarna propte ik deze in een afbeelding van een volleybal. Vervolgens liet ik de meest persoonlijke woorden er uit springen in de clubkleur èt voila...



Omdat het korte termijn werk was, liet ik bij het Kru*dvat een snelle afdruk maken.



Ik kocht er een beetje stoer, passend lijstje bij. Vond een sport douchegel en chocoladereep. 



En printte een chocolade-wikkel gemaakt door @inkideb uit.


Oudste vond het een prima cadeau geworden.



Ik eigenlijk ook wel.

1 opmerking: