vrijdag 28 september 2018

Creatief cadeautje

In de zomer waren ze 25 jaar getrouwd. Dat moest gevierd en wij werden vriendelijk verzocht met het hele gezin aanwezig te zijn. Het is tenslotte geen feest als de Schuurmansen niet zijn geweest. Ahum.

Wat doe je dan cadeau? Ik geef graag iets weg en het allerliefst iets persoonlijks. Op Pinterest doe ik veel ideetjes op. Dit keer combineerde ik er een paar, verzamelde informatie en kroop achter de computer.



Er rolde een persoonlijke poster uit, die ik afdrukte en in een lijstje deed.



Groot was mijn voldoening toen ik hém een traantje zag wegpinken en haar gezicht straalde.



Waarom heb ik er eigenlijk nog geen eentje voor onszelf gemaakt?

2 opmerkingen:

  1. Hoi, Wauw wat een leuk idee!'
    maak jij deze ook op bestelling? of kan ik het bestand krijgen?

    groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie avond Kim.

      Wat leuk dat je reageert op dit blogbericht en de posters/kaarten die ik maak.

      Ik maak ze inderdaad op bestelling. Voor €5 pas ik het bestand aan met de gegevens die jij er op wilt en stuur ik het je als digitaal PDF bestand toe.

      Mocht je tot een bestelling over willen gaan, stuur me dan een berichtje via sjaangedaan@gmail.com. Ik zal het met plezier voor je maken.

      Groet, Diana

      Verwijderen