zondag 14 februari 2016

Valentijn

Valentijnsdag.

Ik heb er niets mee.

Sorry.

Zo commercieel. Net als Vader- en Moederdag. De gekte in de kerstperiode. In bepaalde kringen wordt het ook wel de 'Steek-de-roos-in-je-hol-dag' genoemd. Ik kan me daar wel in vinden.

Houden van doe je het hele jaar!

Maar ja. Ik hoef mijn eurocenten ook niet in de detailhandel te verdienen. Dus ik kan makkelijk kletsen.
Mijn Valentijn is vandaag trouwens ook helemaal niet in de buurt. Die is zijn verzameling foto's met bekende darters aan het uitbreiden. Hier voor jullie één voorbeeldje. Ik zal jullie met de rest niet vervelen.



Maar dit ter zijde.


Dat deed het vandaag. Ik wachtte met gaan rennen tot het warmer en droger werd. 
Maar ja, dat gebeurde niet en dus ging ik alsnog, om half vijf.

Ohlievegoeiehemelmetcentraleverwarmingeneneenelectrischedeken. Wat was het nat, koud en waaiderig. Ruim elf kilometers in baggerweer, met uiteraard 75% van de route wind tegen, want dat kan ik. Het talent dat ik heb voor het kiezen van mijn looprichting linksom of rechtsom is namelijk hetzelfde talent dat ik gebruik, om zonder uitzondering in de langste kassa- en filerij te gaan staan. 



Ik kwam weer bij met een douche, 



koffie en zelfgemaakte Valentijns-koekcake.



Zodat deze dag toch nog ergens goed voor is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten