zaterdag 20 februari 2016

Uitpakken

Het is inmiddels alweer een poosje februari. Kerst ligt al tijden achter ons. Hoogste tijd om mijn Kerstcadeau van Sandd uit te pakken. Ik mocht kiezen uit een stuk of wat artikelen. 
De meesten nutteloos, van de categorie 'ligt-toch-maar-in-de-weg' of  'die-heb-ik-net-naar-Het-Goed-gebracht". Doet er ook niet toe, want je kríjgt het maar.


Deze vond ik leuk en zoiets hadden we nog niet. Hij is wel errug roze trouwens.


Het was ook de hoogste tijd om een Irish Coffee bakmix open te breken die er al een tijdje lag. Ooit bij De Molen in Vlaardingen gekocht. Inmiddels anderhalf jaar over de datum. Maar we hebben mensen in de familie die beweren dat dat he-le-maal geen kwaad kan en het bewijs is er: he is still alive!


De papieren bakjes had ik nog liggen in de juiste maat.


Want dat bleek toch wel een dingetje. Die maat!


Je stopt ze zo in je holle kies. De cupcakes die je met dit apparaat namelijk kunt maken zijn de mini variant.

Maar. Ze waren binnen een kwartier wél snel klaar en lekker. Zonder de smaak van Irish Coffee trouwens, want die heeft de tand des tijds niet overleefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten