zondag 7 februari 2016

Charlie

januari 2016

De familie is best groot. 


Opa en oma kregen twaalf kinderen. 



Zij kregen partners en allemaal samen zorgden zij voor een familie-uitbreiding, met hun 17 kinderen. 



Van deze generatie ben ik er ééntje. We verschillen onderling best in leeftijd. Daardoor komen er nog steeds af en toe partners en kinderen bij. En heeft iemand al volwassen kinderen, terwijl die van een ander pas negen is.

Inmiddels zijn we met een flinke club. Allemaal Rademaker-telgen.

De jongste van het stel is negen jaar. Hoog tijd voor verjonging aan deze onderzijde, dachten wij zo. Dat werd goed opgepikt, want kort na elkaar werden er drie 'verse' babytjes aangekondigd. 



Deze heerlijke dans-Marieke stond op het punt mama te worden.



Onderling zien we elkaar niet allemaal even frequent. Vandaar dat ik onlangs contact met haar zocht om te informeren hoe het met haar ging. Toen ik liet vallen het best raar te vinden dat haar kindje bijna geboren zou worden en ik haar niet eens zwanger had gezien, werd ik op mijn wenken bediend.



Nog geen dag later lag ze, onverwacht, in het ziekenhuis met een verhoogde bloeddruk. Het werden spannende dagen. Maar dankzij de moderne communicatiemiddelen kon ik op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen. En mee delen in de spanning.

Tot om 3.41 uur (!) ein-de-lijk het verlossende mailtje kwam:



Daar was ze dan. Kleine Charlie.



Net uit een buik
en nu lig je daar.
Je reis gaat beginnen.
Ben je klaar?
Welkom lief kind.
Ik ben zo benieuwd hoe jij het leven vindt?







* zucht* Lief hè?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Bedankt voor dit leuke bericht.
    Ook ik had Tamara een berichtje gestuurd want ben haar afgelopen jaar niet zwanger tegen gekomen. En inderdaad via de app kwam er zo een mooi kiekje voorbij.
    Annet is 14 februari uitgerekend dus dat laat ook niet lang meer op zich wachten. Errug spannend vind ik het allemaal. Net als bij Tamara en Robin het eerste kleinkind in de familie.

    Ook vind ik de familie foto erg mooi. En dan dat boekje..prachtig.
    Zie je kans om die foto van het boekje plus familie foto door te sturen ?


    Errug leuk om zo bijgepraat te worden in het verhaal van Charlie :-)

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Natasja, De familiefoto stuur ik je door via mail. Bedoel je met dat boekje, het trouwboekje waar alle namen in staan? Als je oude familiefoto's leuk vindt, moet je toch eens langskomen als je in de buurt bent. Ik stik van de oude foto's.

      Ga jij mij bijpraten over Olaf en Annet? Dan kan ik straks over hun ook zo'n stukje maken. Zou ik leuk vinden. Ik snap dat je het spannend vind. Dat is het ook. Het gaat nu echt opschieten!

      Groetjes!

      Verwijderen