maandag 5 oktober 2015

Punt van Actie #278

Nog steeds is het droog weer.

Dat veroorzaakt een drang om buitenklusjes te blijven doen. Bij mij dan hè.
Nu kan het nog.

Ik gaf het hokje van de afvalcontainers al een nieuwe lik verf.


De matten van wilgentakken die de zij- en bovenkant bedekten, haalden we vorig jaar al weg. Ze waren op. Verteerd.
Plan was om het nu met hout af te gaan werken. Het is er nog niet van gekomen. 
Ik vind dat het nu maar eens moet gebeuren, maar we zijn er samen nog niet uit hoe dan. Nou ja, ik wel, maar hij sputtert nog.
Voorlopig staat de basis, het geraamte, nu in de verf. Dat is stap één.


Volgende projectje is de schuurdeur. Die stond het meest met bladders.
Hij is nu geschuurd en schoongemaakt. Morgen de verf erover.

Wie weet krijg ik daarna nog tijd voor een volgend klusje. Laat het nog maar een poosje droog blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten