woensdag 14 oktober 2015

Geduldpunt #287

Ik ben er al een paar keer op aangesproken.

"Hoe is ‘t, liever gezegd hoe “loopt” het? Beetje bijgekomen van je eerste Marathon?! 
Ik was tot nu toe aan het wachten op het verslag op je blog, maar blijkbaar maak je daar “werk” van en niet zomaar even een mededeling ……….." 

"Ga je erover schrijven? Ik kijk er naar uit."

"En hoe heb jij het gedaan? Hardlopen en fietsen, ik heb er niets over gelezen op je blog??

"Maar goed, nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig naar jouw blog..."

Ik vind dat wel grappig. Weet ik tenminste zeker dat ik niet de enige ben die mijn stukjes leest.


Maar nog even geduld. Het komt er aan.
We hebben nogal wat foto's gemaakt, dus dat vraagt wat uitzoekwerk. Ook valt er best het één en ander te vertellen over deze dag. Ik dacht: ik doe dit keer maar weer eens uitgebreid verslag. Maar dat moet wel tussen de bedrijven door en op de momenten dat onze computer niet door een ander gezinslid in gebruik is.

Maar. Hij is dus 'under construction'. Nog heel even geduld aub...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten