donderdag 15 oktober 2015

Innamepunt #288

In zijn originele vorm ben ik er niet zo héél dol op. Dat gedoe met schillen, velletjes en pitten. Zeg nou zelf: een greep in de koekdoos is een stuk eenvoudiger.

Maar met de komst van de blender in huis, gaat het stukken beter. Het heeft ook wel wat. Je mikt allerlei stukken fruit er in. Ook van die bananen die je normaal gesproken nooit meer eten zou van de meligheid. Beetje lijnzaad erbij. Je drukt op de knop en een waar schouwspel vertoont zich voor je ogen.

Het maakt een ongelofelijke hoop herrie, maar wat er uitkomt is spectaculair lekker.



Misschien verbeeld ik het me, maar sinds ik zo mijn dagelijks portie nuttig, voel ik me fitter en energieker dan voorheen.

Vandaag vulde ik de voorraad weer aan. Ik kan het iedereen aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten