maandag 26 oktober 2015

Mixpunt #299

We aten voor het eerst dit seizoen peen-en-uien-stamppot. Nou ja, we........
De jongens vinden het niet te narsen. En ik heb ze ooit beloofd dat als ze het na hapjes proeven ècht niet lekker vonden, ze het nooit meer hoefden te eten.
Dan weet je het wel.
Wij eten dit sindsdien met zijn tweeën.

De zak die ik kocht was bij nader inzien veel te groot. Dus ik deed niet alle gesneden peentjes in de pan.
Vraag me niet waarom, maar ik deed wél alle alle uien er in. Dat hebben we geweten. Maar dat is even off the record. Daar wilde ik het helemaal niet over hebben.

Wel over die peentjes die ik over had gehouden. Wat moest ik er eigenlijk mee?

Vandaag maakte ik mijn fruit-smoothie van sinaasappel, peer, kiwi en lijnzaad. Voor ik het wist had ik er een handvol peentjes bijgedaan. Oh oh, was dat nu wel verstandig?


Raai eens wat? Hij werd oranje, maar smaakte eigenlijk net zo zoet als zonder de groente. Dat was een meevaller.

Zo komen die restjes dus wel op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten