zondag 20 september 2015

Vreugdepuntje #263

Dromen.

Iedereen heeft ze wel, toch?

Kleine dromen, grote dromen. Sommigen binnen handbereik, anderen volslagen onhaalbaar.

Ik heb er zo ook wel een paar. Ze vallen in de categorie "wie weet, later als ik groot ben."

Volkswagen-busjes. Ze fascineren me. Ik verrek mijn nek als ze me op straat voorbij rijden.
Bedrijven die ze in de verhuur hebben, behoren tot mijn Facebook-vrienden.

Het lijkt me geweldig leuk om ooit met een volkswagen-camperbusje te rijden en er vakantie mee te vieren. Al is het maar één weekje. Later, als ik groot ben en de kinderen niet meer mee op vakantie gaan.

Voorlopig heb ik deze.


Ik liep voorbij een etalage waar hij in stond. Erboven een groot bord "50% korting". Ik liep naar binnen en kocht hem. Nog niet om te gaan kamperen, maar toch......

Hij past in mijn hand. Ik word er blij van.

Wie weet. Later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten