zondag 13 september 2015

Afsluitpunt #256


Ik was er weer. Een echte volger ben ik inmiddels.


Opnieuw in de Suikerfabriek, in Halfweg.

Het was er een drukte van belang. Dit keer kreeg ik wél de staanplaats die ik gekocht had. Een aantal meter boven het podium.


Het leverde een prima overzicht en uitzicht op. De stoelen, de band, de opkomst van de deelnemers, de presentator, juryleden, de optredens, en ook de 'afgang' van de verliezers. 


De teams van Marco en Sanne speelden de knock-out ronde. Van de zes deelnemers per team zouden er uiteindelijk drie overblijven die mee gaan naar de liveshows van november.


Ik was er voor de dochter van de dochter van de vriend van mijn tennisvriendin waarmee ik inmiddels niet meer tennis. Juist, die ja.
Naast me stonden vrienden van D. óók uit het team van Sanne. Samen bouwden we de spanning op. Als allerallerlaatsten waren zij twee en dus ook wij aan de beurt.


Zij haalde het nèt niet. Hij ruimschoots wel. Vanavond heb ik twee potentiële winnaars van het programma gezien, waar hij er eentje van is.

Hiermee houdt het avontuur op. Ik heb ze allemaal weer gezien. John de Mol, Wendy van Dijk, Martijn Krabbé, Mari van der Ven, Leco Zadelhof, Anouk, Ali, Sanne en Marco.

Nu weer gewoon voor de buis. Vrijdag 25 september gaat het beginnen. Wie weet zie ik mezelf nog eens terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten