donderdag 2 januari 2020

Kerst ijsjes

In mijn vorige blog, over Kerst, vertelde ik over de ijsjes die onze jongens al zoveel jaren aten. Ik beloofde de oude foto's op te gaan zoeken en dat heb ik inmiddels gedaan.

De eersten die ik vond dateren van 2007. Van twaalf jaar geleden dus. Ik kon toch niet van elk jaar een foto terugvinden. Of ik ruimde ze niet goed op, of ik heb de foto niet elk jaar gemaakt. Kan allebei.

Evengoed vind ik het grappig om ze nu onder elkaar te zien. Waar blijft de tijd?

~ 2007 ~

~ 2008 ~

~ 2009 ~

~ 2010 ~

~ 2016 ~

~ 2019 ~

En ik maar denken dat het elk jaar hetzelfde ijsje is...nu zie ik aan de foto's dat het tóch steeds een ander figuurtje is.

Op naar 2020!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig. Wat een leuke ijsjes, en wat mooi om zo die foto's te zien op een rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als 12 luik was het een mooie kerstkaart geweest! Ja de tijd vliegt. Vooral tussen 2010 en 2016 😁 (Je hebt ze vast nog wel ergens staan) Leuk zo'n ijsjestraditie. Echt iets om je op te verheugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) geweldig :-) je jongens lijken op jou :-) dat vind ik ook erg leuk om te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Sjaantje,

    wat een heerlijke foto's en zo'n heerlijk ijsje...
    Ziet er lekker uit!

    Groetjes!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen