woensdag 23 mei 2012

Maak een goede dag.



Net als ik vrees dat de jongens definitief game-verslaafd worden als ik ze hun gang laat gaan.
Net als ik mijzelf driftig hoor toeteren: - Die computer uit, NU!, slaat het weer om.
Lengen de dagen en wordt het zachter en zonniger.
Trekken we er ook meer op uit.


Zaterdag was zo'n dag. We trokken met Oom naar Ahoy, naar de Eco-Marathon en het Lab. Een evenement rondom duurzaamheid, innovatie en de toekomst van energie.
Misschien klinkt het saai, maar de aanpak was alles behalve dat. En het sloot goed aan bij de interesse van Jongste.

~  zelfportret ~

"Wacht niet op een goede dag, maak er één!"

~ zo ver mogelijk rijden, op zo min mogelijk brandstof ~



~  een testrit in een elektrische auto ~











~ Oom achter de camera. Daar val ik bij in het niet, met mijn mini-toestel.
Ik mocht hem even om mijn nek. Leverde me bijna een nekhernia op.
Uiteindelijk gaat het om de plaatjes die je ermee schiet.
En daar ben ik niet ontevreden over. ~