woensdag 29 mei 2019

Wie o wie?

Het gebeurt zelden dat ik een speciaal verzoek krijg voor het plaatsen van één specifiek blogje.

Het komt wél wekelijks voor, dat bij een geinige gebeurtenis binnen ons gezin, iemand met een glimlach vraagt: "Oh jee, dat komt zeker op je blog?" Zolang ze daarmee akkoord gaan, komt dat er dan inderdaad.

Maar dit keer dus een verzoek. Van Jongste.


Hij kreeg gisteren namelijk leuke post. Echte post, met een postzegel. Dat gebeurt hem niet zo vaak, maar àls het gebeurt wordt hij er vrolijk van.

"Maar mam, van wie heb ik dit nou gekregen?"


De afzender staat er niet op. En dat vindt hij jammer, want hij vindt het hartstikke leuk en wil de verzender bedanken. Maar ja, wie o wie is dat dan?

De stempel komt vanuit Zwolle. Ik heb zelf wel een vermoeden, maar weet het niet zeker...

Dus wil je Jongste verlossen van zijn onwetendheid, maak je dan bekend alsjeblieft...

Enne, ook namens mij bedankt. 

7 opmerkingen:

  1. :-) erg leuk, niet van mij sjaantje, maar wel leuk van de afzender

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjaantje,

    nee... van mij ook niet.
    Ik hoop, dat je er nog achter komt!

    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, dat je échte post krijgt, gebeurd inderdaad niet vaak meer. Tja, van wie zou het kunnen zijn hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moeilijk is dat... niet weten van wie.
    Van mij is-ie in ieder geval nieh!
    Ook al zegt mijn iPhone regelmatig dat ik in Zwolle probeer in te loggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Update: nog steeds heeft niemand zich gemeld. Ik heb wel iemand op het oog. Ik weet dat diegene regelmatig hier meeleest, dus Jongste wacht nog even (on)geduldig af...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wij zijn de schuldigen aan geen afzender post het was onze Wessel die jullie Wessel dit kaartje stuurde...sorry Wessel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had thuis al gezegd dat ik vermoedde dat het zijn naamgenoot was. Ja dus. Hartstikke bedankt hè?!

      Verwijderen